REGULAMIN BLACK FRIDAY 2024 r

  1. Przy zakupie oferty pakietu OPEN – obowiązują ceny jednostkowe zabiegów.
  2. Oferty nie łączą się z innymi rabatami.
  3. Wykorzystanie pakietu zabiegówEndermologie Alliance obowiązuje do końca lutego 2025 roku .
  4. Pakiet pozostałych zabiegów/ pakietów OPEN jest ważny do końca czerwca 2025 roku .
  5. Anulowanie wizyty do 24 h przed rozpoczęciem planowanego zabiegu jest bezpłatne.
  6. Możliwość odwołania/zmiany terminu wizyty do 24h przed planowanym zabiegiem.
  7. Anulowanie/ chęć zmiany terminy zabiegu na mniej niż 24h przed planowanym zabiegiem skutkuje UTRATĄ 100 % wartości zabiegu– zabieg uznaje się jako wykonany.
  8. Brak kontaktu telefonicznego/ mailowego z klientem skutkuje odwołaniem umówionych wizyt, do momentu wyjaśnienia oraz UTRATĄ 100 % wartości wykupionego zabiegu.
  9. AKCEPTUJEMY SPÓŹNIENIE NA ZABIEG DO 10 MIN.
  10. Zakupione w czasie trwania promocji usługi, produkty NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ANI WYMIANIE na gotówkę.
  11. Klinika nie dopuszcza możliwości zamiany wykupionych w ramach oferty specjalnej zabiegów na inne zabiegi.
  12. Wykupiony pakiet może wykorzystać JEDNA OSOBA.

                                                                                                                                                   Prosimy o przemyślane decyzje.

           REGULAMIN VOUCHERÓW PREZENTOWYCH

                         

        §1. Sprzedaż voucherów

 

  1. Vouchery prezentowe (bony upominkowe) – zwanej dalej: Voucherami – które oferuje KLINIKA ENDERMOLOGY CENTER są dostępne w ciągłej sprzedaży na dowolnie
    wybrany zabieg lub usługę na określoną kwotę.
  2. Vouchery sprzedaje sie w formie tradycyjnej w Klinice ul. Gen. Władysława Sikorskiego 26 16-400 Suwałki oraz poprzez zakup elektroniczny [STRONA INTERNETOWA/BOOKSY]
  3. Voucher tradycyjny posiada formę eleganckiego kartoniku/zaproszenia zapakowanego w kopertę.
  4. Voucher w formie elektronicznej posiada cechy charakterystyczne da vouchera tradycyjnego i jej jego wizualizacja w formie cyfrowej.
    Klinika sprzedaje vouchery imienne (indywidualne) oraz grupowe.                                                                                                                                                                                                                                                   

    §2. Korzystanie z voucherów

 

  1. Vouchery upoważniają Klienta do skorzystania z usług, zabiegów i produktów w Klinice Endermology Center zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością  posiadanego bonu.
  2. Vouchery posiadają ważność na okres 3 miesięcy od daty ich zakupu. W wyjątkowych okolicznościach, uwzględnionych przez Klinikę , ważność vouchera może zostać
    przedłużona na określony czas.
  3. W okresie trwania ważności vouchera należy wykorzysta wykupione zabiegi, usługi
    lub produkty. Po upływie terminu ważności danego bonu, niewykorzystana kwota pozostałej na nim wartości zostaje przez Klienta utracona.
  4. Z vouchera można skorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od
    wykupionych usług lub zabiegów.
  5. Klient, który zamierza skorzystać z oferty Kliniki z wykorzystaniem vouchera
    zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty w formie kontaktu
    telefonicznego [NR TELEFONU], mailowego [ADRES-EMAIL] czy poprzez media
    społecznościowe DO WYBORU – FACEBOOK/INSTAGRAM].
  6. Przy dokonywaniu rezerwacji Klinika zwraca sie z prośba do Klienta o poinformowanie
    recepcji, ze formą płatności za umawiany zabieg będzie voucher.
  7. Jeśli klient zamierza odwołać wizytę, preferujemy poinformowanie Kliniki o tym fakcie najpóźniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem. W razie braku anulowania
    rezerwacji droga telefoniczna, mailowa lub osobiście, na 24 godziny przed umówiona wizyta, voucher zostaje uznany za zrealizowany.
  8. W przypadku chęci odwołania rezerwacji Klient powinien upewnić się , że to
    powiadomienie jest skuteczne. Należy wiec otrzymać potwierdzenie odwołania
    rezerwacji przez pracownika Kliniki (dotyczy to zarówno rozmowy telefonicznej, jak i
    wiadomości email czy informacji przesłanej w formie SMS-a oraz wystanej za pośrednictwem mediów społecznościowych ).
  9. Rekomendujemy przyjście 15 minut wcześniej do Kliniki, która w tym czasie oferuje
    przestrzeń na wyciszenie i możliwość skorzystania z napojów.
  10. Jeśli klient sie spóźni ponad 15 min na umówiona wizytę to na jego życzenie jesteśmy w stanie wykonać zabieg bądź usługę, które jednak odbędą sie z wyłączeniem
    poszczególnych ich etapów (z wyjątkiem etapów, które maja określony, minimalny
    czas trwania). W takiej sytuacji cena za zabieg lub usługę będzie regularna, zgodna z
    cennikiem Kliniki.
  11. W przypadku opóźnienia sie Zabiegu lub Usługi z przyczyn leżących po stronie Kliniki,
    w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.                                        

  §3.  Pozostałe postanowienia

 

  1. Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości
    wydawania reszty w gotówce z kuponów, które opiewają na kwotę wyższa niż wartość
    wykorzystanych usług.
  2. Jeśli klient ma takie życzenie, to można dopłacić odpowiednia kwotę do vouchera – jeżeli wartość usług, zabiegów lub produktów, z których klient zamierza skorzystać,
    przekracza wykupiona wartość bonu.
  3. Płatności voucherem w Klinice nie można łączyć z innymi promocjami i rabatami
  4. Kupony imienne mogą być przeniesione na inna osobę.